Kedvezményezett: Lechner Nonprofit Kft.
Konzorciumvezető: Lechner Nonprofit Kft.
Konzorciumi tagok: Miniszterelnökség – jogutódlást követően 2024. január 1-jétől Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium; Budapest Főváros Kormányhivatala
Projekt azonosítószáma: KÖFOP-2.1.7-VEKOP-18-2021-00001
Projekt címe: Az állampolgári ügyintézés lehetőségeinek szélesítése
Támogatás összege: 7 192 169 541 Ft
Támogatás mértéke: 100%
A projekt megvalósításának kezdete: 2021. január 1.
A projekt befejezési dátuma: 2023. szeptember 30.
A projekt átfogó célja, hogy létrehozza a területi közigazgatás továbbfejlesztésének stratégiai alapját, amelynek köszönhetően a 2021-2027-es tervezési időszakban megvalósuló informatikai és működési fejlesztések a kormányhivatalok és járási hivatalok feladatellátását, az ott dolgozók munkavégzését hatékonyabbá téve minden kormányhivatalban, kormányablakban ügyet intéző állampolgár számára magasabb szintű szolgáltatást eredményezhetnek. Ennek érdekében a projekt célja olyan magas szintű koncepcionális dokumentáció, javaslatcsomag és segédanyag kidolgozása is, amelyek az állampolgárok és a hivatalok igényeit, valamint az eddig megvalósult és folyamatban lévő projektek eredményeit figyelembe véve alapozzák meg a soron következő, egyes területek vagy a közigazgatás egészét érintő fejlesztések tervezését és megvalósítását.
A projekt során megalkotott koncepciók alapján olyan módszertanok, folyamatok és fejlesztések valósulhattak meg, amelyek az ügyintézési lehetőségeket szélesítik és a Jó Állam Projekt Mutatók mérése területén is kézzelfogható eredményeket hoztak.
A fejlesztések célcsoportjai közvetlenül a fővárosi és vármegyei kormányhivatalok, valamint a járási (kerületi) hivatalok kormánytisztviselői, közvetve pedig minden kormányhivatalban, kormányablakban ügyet intéző állampolgár.