Konzorciumvezető: Fejér Vármegyei Kormányhivatal
Konzorciumi tagok: Miniszterelnökség – jogutódlást követően 2024. január 1-jétől Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium; Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség
Projekt azonosítószáma: KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15-2016-00042
Projekt címe: A kormányhivatal irányításának hatékonyabbá tételét biztosító háttér kialakítása
Támogatás összege: 8 142 603 885 Ft
Támogatás mértéke: 100%
A projekt megvalósításának kezdete: 2016. szeptember 1.
A projekt befejezési dátuma: 2022. augusztus 31.
A projekt fő célja a kormányhivatalok működésének hatékonyabbá tétele, a belső ügyvitel gyorsítása és átláthatóságának növelése, valamint a működés, az ügymenetek vizsgálatával az erőforrások és kapacitások hatékony elosztásához szükséges információ előállíthatóságának biztosítása. A projekt célkitűzései három alprojekt keretében, az irányítás informatikai támogatásán, a gazdálkodás informatikai támogatásának fejlesztésén és a munkahelyi infrastruktúra fejlesztésén, valamint a kormányhivatali végponti eszközök kapacitásának növelése és a helytől független munkavégzés feltételeinek bővítésén keresztül valósultak meg.
A projekt részeként megvalósult:
1. adattárház kialakítása gazdálkodási és működési adatkörökre;
2. elemzési szolgáltatások kialakítása a különböző vezetői szintek igényének figyelembevételével;
3. gazdálkodási rendszer továbbfejlesztése, az ügyfelek fizetési lehetőségeinek bővítéséhez szükséges kormányhivatal szintű fejlesztések (a befizetések követésének fejlesztése);
4. munkaállomások beszerzése;
5. az e-számla kezelés bevezetése;
6. a kormányhivatali végponti eszközök kapacitásának növelése és a helytől független munkavégzés feltételeinek bővítése;
7. Központi Időpontfoglaló Alkalmazás továbbfejlesztése és kiterjesztése;
8. A projekt keretében létrejövő rendszerek hozzájárulnak a kormányhivatalok hatékony irányításához szükséges információ előállításához, mely az erőforrások megfelelő elosztásával elősegítheti a gördülékenyebb ügymenetet.