A projekt során a Pénzügyminisztériumon belül az Államháztartási és Szabályozási Főosztály valamint a Számviteli és Közfelügyeleti Főosztály hatósági ügyeink online űrlapon (a továbbiakban: iForm) történő benyújtására, valamint a Szokásos Piaci Ár-megállapítási Osztály szokásos piaci ár-megállapítására vonatkozó ügyintézésének megindítására lesz lehetőség iFormon keresztül.
A könyvviteli szolgáltatást végzők, adótanácsadók, adószakértők, okleveles adószakértők, vámtanácsadók, vámügynökök, belső ellenőrök tevékenységéhez kapcsolódó hatósági ügyek, a könyvvizsgálók tevékenységéhez kapcsolódó és a szokásos Piaci Ár-megállapítására vonatkozó ügyintézés kapcsán összességében 64 db iForm benyújtására lesz lehetőség. Azoknál a hatósági ügyeknél ahol az eljárás megindításának feltétele a hatósági díj megfizetése, ott biztosításra kerül az EFER-es, azonnali fizetés lehetősége is.
A projekt megvalósítási határideje: 2022.12.31.
A projekt azonosítószáma: KÖFOP-1.2.2-VEKOP-18-2019-00013
További információ kérhető: Kincses-Aigner Márta, osztályvezető +36 30 094 5642
marta.aigner.kincses@pm.gov.hu
A Pénzügyminisztérium 29,7 millió forint vissza nem térítendő európai uniós támogatásban részesült a Közigazgatás- és Közszolgáltatás- Fejlesztési Operatív Program KÖFOP-1.2.2-VEKOP-18 kódszámú, „Az elektronikus ügyintézést biztosító szervezetek elektronikus ügyintézési térbe való integrálásának támogatása” című konstrukciója keretében.
A projekt stratégiai célkitűzése volt, hogy a létrejövő elektronikus szolgáltatások bevetése kedvezően hatással legyen az ügyintézési folyamatra mind ügyfél, mind ügyintézői szinten, gyorsuljon az ügyintézési idő, biztosítsa a helytől és időtől való függetlenséget, ügyfélbarát legyen és növelje az erőforrás hatékonyságot.